fredag, december 29, 2006

Årets bästa!

Jaha.
Ännu ett år verkar lida mot sitt slut, och vad passar då bättre än att försöka summera?
Jag tycker att det är svårt att vara så kategorisk att man enbart får använda sig av ting som kommit ut år 2006, så jag ska använda mig av det som jag upptäckt under samma år.

Här kommer det i alla fall:

ÅRETS BÄSTA SKIVOR
The Knife - Silent Shout
The Tiny - Starring: Someone Like You
Thom Yorke - The Eraser
Vitalic - OK Cowboy
Cinema Strange - Cinema Strange






ÅRETS BÄSTA FILMER
Midnight Cowboy
Double Indemnity
Mitt hjärtas förlorade slag
Capote
Gilda




ÅRETS BÄSTA LIVE-SPELNINGAR
The Liars
Vitalic
The Knife
A-Frames
CSS




ÅRETS BÄSTA TV-SERIER
Dexter
Heroes
Battlestar Galactica
Carnivale
Aqua Teen Hunger Force

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul att se att du skriver här igen. :_) Intressant summering över 2006 års bästa.
Önskar dig en god fortsättning.

6:53 em  
Anonymous Anonym said...

Britherhood är en bra serie jag tror att du och Daniel skulle gilla.

10:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home