torsdag, januari 04, 2007

Tjejsnack v.1 -07


Vecka 1
· Vad fick du i julklapp?
Inte jättemycket, men jag är inget större fan av jul heller.
En trådlös hemtelefon, BH, duscholja, pengar, Monster, väska, bok, vantar...

· Bästa/sämsta julklappen du fick?
Väskan var bäst. Den var väldigt "jag" i stort portmonnästuk helt i lack. Svart med rött handtag.
Fick nog ingen direkt dålig julklapp, men boken jag fick hade jag aldrig hört talas om och kommer nog att dröja ett bra tag innan jag läser.

· Bästa/sämsta julklappen du gav bort?
Bästa var helt klart att jag adopterade en tiger åt min mamma, Shere Khan (bilden).
Sämst var nog till pojkvännen, eftersom vi inte har köpt julklappar till varandra än.

· Hur firade du nyår?
Tillsammans med många goda vänner. Först med snittar och champagne hos oss, sedan vidare till en jättefest med utsikt från balkong på alla nyårsraketer.

· Har du något nyårslöfte?
Ev.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så du är inte heller nåt fan av julen? :-) Jag gillar inte att fira jul men har gjort det för kidsens skull i alla år. Det är klart de ska ha med sig bra minnen med sig hemifrån. I år kunde jag äntligen skippa julen helt så jag och min yngsta drog iväg på en sistaminuten.

Hittade en massa coola lackprylar (plånböcker, väskor etc) med motiv från Tim Burtons filmer. :-) Tänkte på dig då. :-)

Ha det så bäst.

12:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home