tisdag, januari 23, 2007

Tjejsnack v.4

2006/2007

· Bästa minnet från 2006?
Varför inte sämsta? Det kan jag nämligen svara på: att vi fick en borgerlig regering!
Bäst var nog ändå att jag i stort sett har slutat röka. Röker (nästan) bara till fest, och kan verkligen hålla det till det.

· Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006?
Skrev en c-uppsats och fick den godkänd.

· Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007?
Bli färdig med min utbildning. Det är i alla fall min plan.
Jag har nästan aldrig lyckats bli färdig med något, så det skulle vara något helt nytt.

· Vad förväntar du dig av år 2007?
Hmm. Det har jag verkligen inte hunnit tänka på. Jag skulle vilja att jag själv blir mer effektiv och mindre apatisk. Det skulle vara nice.
Vad jag förväntar mig är att det kommer att bli ett ekonomiskt svårt år, med tanke på vår nuvarande regering och två futtiga studiemedel.

· Vad har du för sommarplaner?
Nu kommer vi till det roliga.
Vi kommer naturligtvis att åka till Barcelona i år igen, och gå på Sònarfestivalen.
Det finns en halvfärdig plan om att åka till Roskilde också.
Dessutom försöker jag förbereda mig inför Beach -2007...