söndag, februari 11, 2007

Tjejsnack v.5 och v.6

Vecka 6
Antingen eller
· Kostymnisse eller badboy?
Haha. Nu läste jag det som om det sista alternativet är en pojke som badar mycket.
Märkliga alternativ. Pest eller kolera. Tar nog badboyen ändå. Tror inte jag och kostymen har så mycket att prata om, förutom hans kostym.
· Rakt eller lockigt hår?
För ett antal år sedan hade det varit ett lätt val: rakt. Men nu har jag nog gått över till det lockiga istället.
· Rosor eller tulpaner?
Rosor doftar bättre och är vackrare.
· Chokladglass eller vaniljglass?
Polkaglass.
· Hund eller katt?
KATT!


Vecka 5
Film
· Senaste film du såg?
Det var faktiskt ett tag sedan. Har kollat på en himla massa tv-serier, men film har det varit dåligt med. Skulle nog säga att Happy Feet var den senaste jag såg.
· Bästa film du sett?
Blue Velvet har allt. Klart bäst.
· Sämsta film du sett?
Oj. Det ligger mellan svenska sci-firullen Storm och Deep Blue Sea om muterade mördarhajar. Kan inte välja.
Jag har annars en tendens att gilla dåligt producerade filmer utan sammanhållet berättande, men dessa två filmer anstränger sig verkligen för att vara riktigt bra och misslyckas fatalt.
· Nämn en film du kan se 100 gånger om.
Monty Python and the Holy Grail. Det finns väl ingen som kan säga emot mig.
· Komedi, romantik, drama, skräck, action eller thriller. Vilken typ av film föredrar du?
Skräck. Fast det är sällan jag får möjlighet att se sådana filmer. Min pojkvän ogillar dem skarpt, jag är lite för feg för att se dem själv och har inga jag kan titta på dem med.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du kan mä mig!

8:15 fm  
Anonymous Anonym said...

o me mig.. :-)

7:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home