onsdag, mars 07, 2007

Vecka 8
Sömn.
· Vad har du på dig när du sover?
Max ett par trosor. Kläder har man på sig när man är vaken.

· Hur sover du helst?
På rygg, med händerna knäppta över bröstet.

· Hur många kuddar har du i sängen?
Tre + Monster.

· Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
Ganska ofta.

· Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?
Nej. Inte vad jag minns eller vet.


Vecka 7
Alla hjärtans dag
· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag?
Inga som helst. Alla hjärtans dag är för kapitalister och svagsinta.

· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka?
Det har väl hänt, men jag skäms över det. Till min pojkvän.

· Hur ser din drömdate ut?
Kanske som min bästa väns: att min pojkvän bor många mil från mig och plötsligt ringer på sent på alla hjärtans dagskvällen med en stor bukett rosor...

· Bästa Alla hjärtans dag minnet?
Ingen aning. Men mitt sämsta är nog att en kille jag var ihop med gjorde slut på alla hjärtans dag - på skämt. Jag blev så arg att jag gjorde slut på riktigt i stället.

· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år?
Jag skulle vilja ge ett nytt hjärta till George Bush. Han verkar inte ha något.

Etiketter: